ယခုရက္ပိုင္းအတြင္း ေငြျဖည့္ကတ္မ်ား ေငြျဖည့္ရာတြင္ ျပႆနာမ်ား ႀကံဳေတြ႔ေနရၿပီး ခ်က္ခ်င္းမ၀င္ျခင္း၊ ေငြ အလြယ္တကူျဖည့္သြင္း၍ မရျခင္း၊ လံုး၀ျဖည့္မရျခင္း (Invalid Card Error) မ်ား မၾကာခဏ ႀကံဳေတြ႕ လာရေၾကာင္း ျပည္တြင္းရွိ မိုဘိုင္းဖုန္း အေရာင္းဆိုင္အခ်ဳိ႕ႏွင့္ ေငြျဖည့္ကတ္ အသံုးျပဳသူမ်ားထံမွ သတင္းရ ရွိသည္။
‘‘အရမ္းအမ်ားႀကီးျဖစ္တာေတာ့ မဟုတ္ေပမယ့္ မၾကာမၾကာေတာ့ ႀကံဳေတြ႕လာရတယ္။ ဆိုင္မွာ ပဲ ေျဖရွင္းေပးလိုက္တာေတြရွိသလုိ Customer Care Center ကို ဆက္သြယ္ၿပီး ေျဖရွင္းေပးလိုက္ရ တာေတြလည္းရွိတယ္’’ ဟု လူႀကီးမင္းဖုန္းဆိုင္မွ မန္ေနဂ်င္းဒါ႐ိုက္တာ ကိုျပည္စိုးထြန္းက ေျပာသည္။
ေငြျဖည့္ကတ္မ်ား Error ျဖစ္ပြားျခင္းမွာ ညေန ၅ နာရီ၊ ၆ နာရီခန္႔ႏွင့္ လူသံုးမ်ားသည့္ အခ်ိန္မ်ားတြင္ ပို၍ ျဖစ္ေလ့ရွိ ေၾကာင္း YGN Mobile ဖုန္းအေရာင္းဆိုင္မွ မန္ေနဂ်င္းဒါ႐ိုက္တာ ကိုသန္းထိုက္စိုး က ေျပာသည္။
‘‘ေငြျဖည့္ရတာ သိပ္အဆင္မေျပဘူး။ ဘယ္လိုမွ ျဖည့္မရတာနဲ႔ ေနာက္တစ္ရက္ေနေတာ့ ျပန္ျဖည့္ၾကည့္မွ ရသြားတယ္’’ ဟု CDMA 800 ၀၉၇၃ ..... ဖုန္း အသံုးျပဳသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
ေငြျဖည့္ကတ္မ်ား အလြယ္တကူ ေငြျဖည့္မရပါက ခဏခဏျပန္၍ျဖည့္ျခင္းမ်ဳိး မျပဳလုပ္ဘဲ ၀ယ္ယူသည့္ ဆိုင္မ်ားတြင္ လဲလွယ္သင့္သည္။ ေငြျဖည့္ကတ္အခက္အခဲမ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ GSM ႏွင့္ WCDMA ဖုန္းမ်ားအတြက္ 123 ၊ CD-MA 800 ၇၃ ဖုန္းမ်ားအတြက္ 166 ၊ CDMA 800 MecTelဖုန္းမ်ားအတြက္ 123 (သို႔မဟုတ္) 3456 စသည့္ နံပါတ္မ်ားသို႔ ဆက္သြယ္၍ စံုစမ္းႏိုင္ေၾကာင္းသိရသည္။
ယင္းသို႔ ေငြျဖည့္ကတ္အခက္အခဲမ်ား ႀကံဳရပါက ကုန္စံုဆိုင္ႏွင့္ လမ္းေဘးဆိုင္မ်ားတြင္ ၀ယ္ယူသည့္ အခါ ျပန္လည္လဲလွယ္ေပးျခင္းမရွိၾကေၾကာင္း သိရသည္။
ထို႔ျပင္ ေငြျဖည့္ကတ္ျပႆနာမ်ားအတြက္ ဆက္သြယ္ရန္ ေပးထားသည့္ Hotline ဖုန္းနံပါတ္မ်ားမွာလည္း အၿမဲတေစ ေခၚယူမရႏိုင္ေၾကာင္း ဖုန္းသံုးစဲြသူမ်ားကေျပာသည္။
ထို႔အျပင္ 1876 သုိ႔ ဖုန္းဆက္၍ ေမးျမန္းျခင္း၊ မိမိ၀ယ္ယူသည့္ဆိုင္သို႔ သြားေရာက္၍ ေမးျမန္းျခင္းတို႔ လည္း ျပဳလုပ္ႏိုင္ေၾကာင္း လူႀကီးမင္းဖုန္းအေရာင္းဆိုင္ (လသာ)မွ တာ၀န္ခံတစ္ဦးက ေျပာသည္။
7Day Daily
Post a Comment