(၂၀၁၄)ခုႏွစ္အတြက္ ကမာၻေပၚတြင္ တန္ဖိုးအႀကီးဆံုး အမွတ္တံဆိပ္မ်ား စာရင္း၌ Appleကို ေနာက္ေကာက္ခ်ကာ Googleက ထိပ္ဆံုးေနရာမွ ရပ္တည္ခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။ Millward Brownက စုစည္းေကာက္ခံထားေသာ တန္ေၾကး (၄၀)ရာခုိင္ႏႈန္းထိ ျမင့္တက္လာသည့္ Googleက နည္းပညာ ၿပိဳင္ဘက္ႀကီး Appleထက္ အသာစီးယူကာ ထိပ္ဆံုးေနရာသို႔ ေရာက္ရွိလာျခင္း ျဖစ္သည္။ Googleက ကမာၻေပၚတြင္ တန္ဖိုးအႀကီးဆံုး အမွတ္တံဆိပ္အျဖစ္ ရပ္တည္ေနခ်ိန္တြင္ Apple၏ အမွတ္တံဆိပ္ တန္ဖိုးကမူ (၂၀)ရာခုိင္ႏႈန္းမွ် က်ဆင္းသြားၿပီး ဒုတိယေနရာ၌ ရပ္တည္ခဲ့သည္။
လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ Google၏ တန္ဖိုးသည္ ေဒၚလာ(၁၅၈.၈၄)ဘီလ်ံဖိုးမွ် ရွိေနၿပီး Apple၏ တန္ဖိုးကမူ ေဒၚလာ (၁၄၇.၈၈)ဘီလ်ံခန္႔ဟု Millward Brownက ခန္႔မွန္းထားသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကုမၸဏီႀကီး ႏွစ္ခုၾကား တန္ဖိုးကြာဟမႈသည္ ေဒၚလာ (၁၁)ဘီလ်ံဖိုးမွ်ထိ ရွိေနသည့္ သေဘာလည္း ျဖစ္သည္။ Millward Brownမွ ေစ်းကြက္ေလ့လာသူမ်ားက နည္းပညာ က႑တြင္ Google၏ တိုးခ်ဲ႕ျမႇဳပ္ႏွံမႈမ်ားက ကုမၸဏီ၏ တန္ဖိုးကို သိသိသာသာ ထိုးတက္လာေစျခင္း ျဖစ္ႏုိင္ေၾကာင္း သံုးသပ္ခဲ့ၾကသည္။
Googleသည္ ယခုႏွစ္ပိုင္းအတြင္း Google Glassကဲ့သို႔ Gadgetမ်ားအျပင္ ေမာင္းသူမဲ့ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ နည္းပညာမ်ိဳးကို အေလးအနက္ ဆန္းသစ္ တီထြင္ေနျခင္းေၾကာင့္ အမွတ္တံဆိပ္၏ ဩဇာအာဏာကို ပိုမိုက်ယ္ျပန္႔ ခိုင္မာလာေစခဲ့သည္။ (၂၀၁၄)ခုႏွစ္၏ တန္ဖိုးအျမင့္ဆံုး အမွတ္တံဆိပ္မ်ား စာရင္းတြင္ နည္းပညာ လုပ္ငန္းစုႀကီးမ်ားကသာ ထိပ္ပိုင္းေနရာကို ႀကီးစိုးေနၿပီး Google၊ Apple၊ IBM၊ Microsoftတို႔က အစဥ္လုိက္ ရွိေနၿပီး နံပါတ္(၅) ေနရာတြင္ စားေသာက္ကုန္လုပ္ငန္း McDonald’sက ရပ္တည္လွ်က္ ရွိသည္။ ထို႔ေနာက္တြင္မူ Coca Cola၊ Vista၊ AT&T၊ Marlboroႏွင့္ Amazonတို႔က ထိပ္ဆံုး(၁၀)ေနရာ၌ ပါဝင္လာေၾကာင္း သိရွိရသည္။
Post a Comment